تولید محتوا تخصصی ورزشی

هزینه تولید محتوا تخصصی

تولید محتوا تخصصی ورزشی

هزینه تولید محتوا تخصصی

طراحی استراتژی محتوا چگونه است؟

آموزش طراحی استراتژی محتوا در این مقاله جهت رشد کسب و کار شما گردآوری شده است.

چرا آموزش طراحی استراتژی محتوا مهم است؟

آیا می دانستید که ۶۳ درصد از شرکت ها یک استراتژی بازاریابی محتوای مستند ندارند؟

این بر اساس آخرین تحقیقات موسسه بازاریابی محتوا (CMI) و MarketingProfs است.

جای تعجب نیست که شرکتهایی که دچار استراتژی هستند، به احتمال زیاد در تلاش های مربوط به بازاریابی محتوا موفق بوده است.

بدون یک استراتژی، موفقیت یا شکست، صرفا یک شانس است – و شما تمام تلاش خود را به ریسک می اندازید.

به همین دلیل یادگیری ساختن یک استراتژی محتوای یکی از بزرگترین نیازهای آموزشی است.

طراحی استراتژی محتوا

این مقاله راهنمای شما  از طریق 4 مرحله ساده برای توسعه و اجرای یک طراحی استراتژی محتوا است که به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را بدون صرف زمان و پول، رشد دهید.

۱) مأموریت و اهداف خود را تعیین کنید

یک نقطه شروع خوب برای برنامه طراحی استراتژی محتوا، تعیین یک مأموریت بازاریابی محتوا است.

این یک بیانیه کوتاه است که باعث می شود تمرکز بر آنچه که مهم است – و آنچه که نیست – در محتوای شما ایجاد شود، بنابراین تعیین ماموریت و اهداف استراتژی محتوا بسیار مهم است.

هدف قرار دادن مخاطبان با محتوای تولیدی برای جذب آنان مزیتی که آنها از محتوای شما دریافت می کنند در حالی که ماموریت تولید محتوا آنچه را که مخاطبان شما از استراتژی بازاریابی محتوا دریافت می کند است،و باید در مورد اینکه کسب و کار شما به کجا خواهد رفت، فکر کنید.

این جایی است که اهداف کسب و کار شما در آن تعیین می شود.

اهداف معمول عبارتند از:

۱- بهبود درآمد برای شما

۲- به عنوان یک نتیجه از استراتژی بازاریابی محتوا فروش بیشتر و دستیابی به کیفیت بالاتر که به اهداف درآمدتان کمک می کند.

۳- با توجه به اینکه ترافیک بیشتر سایت احتمال رسیدن به اهداف دیگر را به وجود می آورد بهبود عملکرد کسب و کار شما، باعث می شود که شما نفوذ و اقتدار را به دست آورید، و به عنوان یک رهبر فکری شناخته شوید.

۴- موفقیت در SEO، که به ترافیک بیشتر منجر می شود.

۵- هزینه های بازاریابی کاهش می یابد، زیرا محتوای شما موثرتر عمل می کند.

۶- مشارکت در رسانه های اجتماعی، که می تواند هم  ترافیک و هم به موفقیت کمک کند.

هنگامی که اهداف خود را مشخص کردید، زمان رفتن به مرحله بعدی است.

ادامه مطلب در: آموزش طراحی استراتژی محتوا

  • مهدی پورعبدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی