تولید محتوا تخصصی ورزشی

هزینه تولید محتوا تخصصی

تولید محتوا تخصصی ورزشی

هزینه تولید محتوا تخصصی

مراحل ساخت پادکست

۱- ساخت پادکست راحت است

محتوای صوتی یا ساخت پادکست در مقایسه با متن و محتوای ویدئویی، بیشتر برای کاربران قابل‌دسترسی است. در واقع لازم نیست آنها متن‌های طولانی را بخوانند و به راحتی می‌توانند به متن شما گوش بدهند. برای مثال، آن‌ها می‌توانند درحالی‌که ورزش یا رانندگی می‌کنند، به پادکست شما گوش دهند. پادکست شما آن‌ها را از این فعالیت‌ها دور نخواهد کرد؛ بلکه این فعالیت‌ها را برای آن‌ها لذت‌بخش‌تر می‌کند.

۲- ساخت پادکست و قرار دادن آن در سایت‌ها

هنگامی‌که شما پادکست خود را در پلتفرم‌هایی مانند ناملیک و شنوتو منتشر می‌کنید، محتوای عالی خود را به‌صورت رایگان در دسترس هزاران نفر از شنوندگان بالقوه قرار می‌دهید. این پلتفرم‌ها موتورهای جستجو هستند و مردم از آن‌ها برای پیدا کردن پادکست‌ها و همچنین آهنگ‌های معروف استفاده می‌کنند. این در دسترس قرار دادن یک کار بسیار اصولی است که تعداد مخاطبان شما و دسترسی شما به آن‌ها را افزایش می‌دهد.

۳- ساخت پادکست کم‌هزینه است و به‌سرعت تولید می‌شود

ساخت پادکست نسبت به نوشتن یک مقاله یا ضبط یک ویدیو، بسیار زمان کمتری می‌برد. برای ایجاد یک قسمت پادکست، همه آنچه که باید انجام دهید این است که هنگامی‌که صحبت می‌کنید (چیزی که به‌طور طبیعی هرروز انجام می‌دهید)، صدای خود را ضبط کنید. یک میکروفون مناسب و یک برنامه برای ضبط و ویرایش پادکست‌های خود تهیه کنید، آنگاه همه آنچه که برای تولید محتوای صوتی لازم دارید را خواهید داشت.

۴- امکان شناخت متخصصان صنعت خود و مصاحبه با آنها به وسیله ساخت پادکست

قالب مصاحبه دوست‌داشتنی اجازه می‌دهد تا مخاطبان شما از تخصص، موفقیت و شکست مهمانان درس بگیرند. درعین‌حال، شما می‌توانید ارتباطات بیشتری با متخصصان را به شبکه خود اضافه کنید. این یک بازی برد-برد قطعی است. به‌علاوه، اگر مهمانان شما تصمیم به ترویج این مصاحبه‌ها داشته باشند، شما به‌صورت رایگان در معرض مخاطبین آن‌ها هم قرار می‌گیرید.

ادامه مطلب در: مراحل ساخت پادکست سایت

  • مهدی پورعبدی

ساخت پادکست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی