تولید محتوا تخصصی ورزشی

هزینه تولید محتوا تخصصی

تولید محتوا تخصصی ورزشی

هزینه تولید محتوا تخصصی

محتوا سریالی چیست چه کاربردی دارد؟

به طور یقین بهترین توصیف محتوا سریالی این است که این گونه از محتوا‌، مجموعه ای از مقالات مرتبط با یک موضوع کلیدی است‌، که هر کدام شامل اطلاعاتی مطلوب، مستقل و مجزایی هستند که هدفی بزرگ‌تر و کلی‌تر را دنبال می‌کنند.
آنچه در تولید محتوای سریالی باید مورد توجه قرار گیرد این است که هر بخش از این گونه محتوا به تنهایی قابل فهم و درک بوده و در عین استقلال از کل مجموعه در کنار فصل‌ها و قطعات دیگر همانند تکه‌های پازل یک هدف واحد را دنبال می‌کند. به طوری که هر زمان مخاطبی وارد یکی از قسمت‌های محتوا می‌شود بتواند از قسمت یاد شده بهره مورد نظر را برده و عملا متوجه سریالی بودن مجموعه نشود‌.

نویسنده یک محتوای سریالی باید به گونه ای مطالب را در کنار هم قرار دهد تا مخاطب مشتاق و علاقمند به دنبال کردن سری کامل مطالب باشد و همانند خواننده یک کتاب یا بیننده یک سریال مشتاقانه به دنبال ادامه محتوا باشد. شما می‌توانید در پایان هر بخش از یک محتوا سریالی مخاطب را در انتظار انتشار قسمت بعدی نگه دارید.
برای مثال در یک محتوا سریالی آموزشی بخش اول را به تحقیق و تعریف از موضوع هدف پرداخته و در هر بخش قسمتی از آموزش را قرار دهید‌. می‌توانید برای جذاب‌تر شدن هر قسمت شاخ و برگ آموزش را بیشتر کرده و از مکمل‌های آموزشی مرتبط با هدف بهره‌مند شوید.

محتوای سریالی

قدم اول در تولید محتوای سریالی

برای تولید یک محتوای سریالی در حیطه کاری و فعالیت خود در ابتدا باید جذاب‌ترین قسمت محصول و یا فعالیت خود را انتخاب کرده و از دید یک مخاطب جستجوگر تمامی تحقیق‌ها و مطالعات و آمارهای پیرامون موضوع مورد نظر را به صورت هدفمند به قطعات و بخش‌های کوچکتری تقسیم کرده و هر بخش را با محتوای کامل ، مستقل و مخاطب پسند در اختیار کاربر قرار دهید و اشتیاق دنبال کردن این دنباله سریالی را برایش فراهم کنید. دقت داشته باشید که قسمت اول یک محتوا سریالی مهم‌ترین بخش آن است‌. پس در انتخاب هدف و محتوای آن در بخش اول بسیار توجه کنید.

منبع: محتوای سریالی

  • مهدی پورعبدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی